Termék
Ár
Darabszám
Összesen
Összesen 0 Ft

A kosár jelenleg üres.
Ezt megváltoztathatod! Válassz termékeink közül.

RENDELÉS MENETE:

  1. Ha minden megvásárolni kívánt terméket bele helyezett a virtuális kosárba, úgy kattintson a Kifizetés gombra. Ha szeretne visszatérni a termékekhez, úgy kattintson a Folytatom a vásárlást gombra. A kosár tartalmát a jobb felső sarokban található kosár ikonra kattintva ellenőrizheti.
  2. Kifizetés gombra történő kattintás után adja meg a szállítási és a számlázási adatokat.

  3. A Folytatás gombra kattintva válassza ki a szállítási módot a kosárba helyezett terméknek megfelelően (faáru, kerámia, stb.).  Amennyiben a szállítási mód nem megfelelően lett kiválasztva, azt utólag, a csomag feladása előtt mindenképp egyeztetjük.

  4. A Folytatás gombra kattintva válassza ki a fizetési módot. Azonnali, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

  5. A Folytatás gombra kattintva megjelenik a rendelés összesítése, itt ellenőrizheti a megadott szállítási és számlázási adatokat, a választott szállítási és fizetési módot. A megjegyzés rovatban küldhet üzenetet.

  6. Amennyiben javításra van szüksége, úgy kattintson a Visszatérés a fizetéshez gombra. Ha mindent rendben talált az összesítőben, akkor a Felhasználási feltételek elfogadása után a Megrendelés befejezése gombra kattintva tudja véglegesíteni a rendelést.

RENDELÉST KÖVETŐ LÉPÉSEK:

  1. A rendelés elküldése után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelést visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 24 órán belül, úgy ellenőrizze a "levélszemét" azaz "SPAM" könyvtárat az e-mail fiókban. Ha ott sem található a levél, akkor hívja a 06-20-420-95-97-es telefonszámot hétköznap 9-17 óra között.
  2. Amennyiben átutalásos fizetési módot választott, úgy a fizetendő végösszeget utalja át az összesítőben megadott bankszámla számra a megrendelés számának feltüntetésével a közlemény rovatban. A befizetésről külön visszaigazolást nem küldünk.

  3. A beérkező rendeléseket 1-5 munkanap alatt dolgozzuk fel és készítjük össze a szállításra. (Amennyiben egy termék gyártás alatt van, úgy a szállítási határidő meghosszabbodhat. A termék adatlapján fel van tüntetve a várható szállítási határidő.)

  4. A csomag feladásáról e-mailben értesítést küldünk, törékeny csomag esetén figyelmesen olvassa el a törékeny csomag biztosításról szóló tájékoztatót a levélben.

  5. Szállító partnerünk, a Magyar Posta Zrt. a csomag átvétele után e-mailben értesítést küld a küldemény várható érkezéséről. Szállítási határidő a feladást követő 1-2 munkanap.

  6. Számla nem kerül a dobozba. A távszámlázási törvénynek megfelelve a vásárlásról kiállított számlát utólag, e-mailben küldjük.   

  7. Rendelés lemondására az elküldéstől számított 48 órán belül van lehetőség.

  8. A kézbesített csomag nem átvételéből eredő károkért a Vásárló felel, tehát amennyiben a címzett a csomag átvételét megtagadja, úgy az oda és visszaszállítás költségét köteles átutalással vagy belföldi utalványon megfizetni Kertiamfóra számára, mivel az a  Magyar Posta Zrt. számára  a sikertelen kézbesítéstől függetlenül kifizetésre kerül.  

  9. KÖSZÖNJÜK A VÁSÁRLÁST!