GYIK

GYIK

1. Milyen fizetési módok vannak?

Előre utalással vagy utánvéttel lehet fizetni a csomag átvételekor.  

2. Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?

A rendelés elküldése után automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben a rendelést visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 24 órán belül, úgy ellenőrizze a "levélszemét" azaz "SPAM" könyvtárat az e-mail fiókban. Ha ott sem található a levél, akkor hívja a 06-20-420-95-97-es telefonszámot hétköznap 9-17 óra között.

3. Mi a teendő átutalásos fizetés választása esetén?

A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a fizetendő végösszeget és bankszámla számot. Utalásnál fel kell tüntetni a megrendelés számát a közlemény rovatban. A befizetésről külön visszaigazolást nem küldünk.

4. Milyen formában kapom meg a vásárlásról szóló számlát?

A vásárlásról szóló számlát a rendelésben megadott e-mail címre küldjük a csomag feladását követően. 

5. Van-e lehetőség cégként, viszonteladóként vásárolni? 

Webáruházunk kizárólag magánszemélyeket szolgál ki.

6. Milyen kiszállítási módok vannak?

Háromféle kiszállítási mód közül választhat: házhoz szállíthatja a Magyar Posta futárja, átveheti a Magyar Posta kirendeltségein vagy előre egyeztetett időpontban Kiskunlacház-i telephelyünkön.

7. Személyes átvételre mikor van lehetőség?

Személyes átvétel esetén minden esetben telefonon felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és egyeztetjük az átvétel időpontját. 

8. Van-e lehetőség személyes vásárlásra?

A Kiskunlacház-i telephelyen a leadott rendelés átvételére van lehetőség.

9. Van-e valahol az országban üzlet, ahol lehet vásárolni?

Nem rendelkezünk üzlethelységgel, illetve nem dolgozunk viszonteladókkal. Vásárlás a webáruházon keresztül online, vagy a 06-20-420-95-97-es telefonszámon (H-P 9-17) lehetséges.

10. Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

Az elérhető termékek átlagos szállítási ideje 3-5 munkanap. Ehhez hozzá kell számolni a kiszállítási időt, amely átlagosan 1-2 munkanap.

A megnövekedett mennyiségű rendelés miatt a csomagok kissé később kerülhetnek kiszállításra.

11. Kapok-e értesítést a csomag feladásáról?

A csomag feladásáról e-mailben értesítést küldünk, törékeny csomag esetén figyelmesen olvassa el a törékeny csomag biztosításról szóló tájékoztatót a levélben. Ezt követően szállító partnerünk, a Magyar Posta Zrt. a csomag feldolgozása után e-mailben értesítést küld a küldemény várható érkezéséről. Szállítási határidő a feladást követő 1-2 munkanap.