Általános szolgáltatási feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a “Szolgáltató” által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Ocskay-Tulkán Ágnes Egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 2340 Kiskunlacháza, Tündér u.3. 
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@kertiamfora.hu 
Adószáma: 69335020-1-33
Telefonszáma: +3620/420-9597
A szerződés nyelve: magyar 

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll. Bármely fotó, írásos anyag felhasználása kizárólag a szolgáltató írásos engedélyével történhet.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére: 


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. Megvásárolható termékek köre:

- Amfórák, kerti kerámiák: álló-, fekvő amfórák, fekvő korsók, virágkaspók. 

- Fa kerti dekoráció: fa virágtartó talicska, szekér, díszkút, üdvözlő virágládák, egyéb dekorációs kiegészítők 

Kerámia virágok, összeállítások, asztaldíszek kerámia virágokkal díszítve.

A weboldalon található termékek megrendelhetőek az oldal webáruházában, telefonon a +36 20 420-9597-es telefonszámon, e-mailben az info@kertiamfora.hu címen. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendőek, alanyi adó mentesek, Áfa tartalmuk nincs. Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menete online vásárláskor: Válassza ki a kívánt terméket, termékeket és helyezze kosárba, majd a jobb felső sorban található kosár ikonra kattintva tudja véglegesíteni a rendelését. A termék sor végén található X-el tudja azt a terméket törölni amit mégsem szeretne megvásárolni.

Kattintson a "Kifizetés" gombra, majd értelemszerűen adja meg adatait, válassza ki az átvétel, majd a fizetés módját. Ezt követően nézze át a megadott adatokat. Igény esetén a "További megjegyzések" rovatba írja meg közlendőjét. Fogadja el a felhasználási feltételeket (melyeket itt tekinthet meg: 

 Ezt követően a "Megrendelés befejezése" feliratra kattintással tudja véglegesíteni a rendelését. 

A rendelésről e-mailben autómatikus értesítést küldünk. Személyes átvétel esetén a megadott elérhetőségek valamelyikén időpont egyeztetés céljából fel fogjuk venni a kapcsolatot. Házhoz szállítás esetén a csomagszámról és a várható érkezésről további e-mailben értesítünk.


1.10. Választható fizetési módok

  1. Utánvét: készpénzes fizetés az áru átvételekor
  2. Előre utalás: lehetőség van a megrendelt termékek ellenértékét banki előreutalással kifizetni. Az utalási adatokat a rendelés visszaigazolása tartalmazza (fiezetendő összeg, bankszámla adatok). A termék kiszállítása az ellenérték bankszámlánkra történő beérkezése után történik.

1.11. Választható szállítási módok

Az átlagos szállítási határidő 1-3 munkanap a választott áruátvételi módtól függően. Lehetőség van Személyes átvétel vagy kiszállítás esetén esti órákban vagy hétvégén történő kiszállításra is előzetes egyeztetés alapján.

  • MPL Üzleti csomag: csomagjainkat a Magyar Posta szállítja. Átlagos szállítási határidő 1-2 munkanap. Lehetőség van a küldemények házhoz kézbesítésére, illetve Postán, Posta Ponton történő átvételére.
  • Postai csomagküldés esetén a a kerámiákat több rétegben, légbuborékos fóliával körbetekerve, puha ütődésvédő anyaggal kitöltött, kemény, kartondobozban szállítjuk törékeny csomagként. Átvételkor kérjük ellenőrizze a csomag sértetlenségét, mert utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
  • Budapest területén kedvezményes saját kiszállítást végzünk, melynek díja fix 1.500 Ft súly és darabszám korlátozás nélkül. Mivel a szállítás gyűjtő fuvarozást jelent, így a szállítási határidőt 1-3 hetes intervallumban tudjuk teljesíteni. A szállítási időpontról a rendelés visszaigazolását követően tájékoztatást küldünk.

1.12. Egyéb áruátvételi módok

  • Személyes átvétel: Kiskunlacház-i telephelyünkön, előzetes időpontegyeztetés alapján, hétvégén vagy esti órákban is. Mindenképp előzetes időpont egyeztetés szükséges a 06-20-420-95-97-es telefonszámon!

1.13. Szállítási díjak részletezése

Az egyes szállítási díjak a termék súlya alapján lettek meghatározva. A következő lehetőség közül lehet választani:

  • Általános szállítási díjak házhoz szállítás esetén 1.450 - 2.500 Ft, vagy postai átvétel esetén 1.150 - 2.000 Ft.
  • Az amfórákat és padlóvázákat kizárólag törékeny biztosítással küldjük.
  • A pontos szállítási díj kalkuláció a vásárlási folyamat során a szállítási díjak kiválasztásánál lesz feltüntetve.

1.14. Törékeny biztosítás részletezése

  • FONTOS INFORMÁCIÓK A TÖRÉKENY BIZTOSÍTÁSRÓL! Átvételkor mindenképp ellenőrizzék a termékek sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében, postai átvételnél pedig még a postán! Amennyiben bármilyen sérülés van a termékeken, úgy a posta munkatársa köteles jegyzőkönyvet felvenni a káresetről. A jegyzőkönyvezést a vásárlónak kell kezdeményeznie, mint a csomag új tulajdonosa. Házhoz szállításnál a jegyzőkönyvezést a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül kell megtenni. Ez megoldható a kézbesítővel a helyszínen, illetve az illetékes postahivatalban. A jegyzőkönyv felvételéhez a csomagolást, a csomag azonosítót illetve a sérült terméket be kell mutatni.
  • Kárrendezés módja: A kártérítést mindenképp a címzett javára kell kérni a jegyzőkönyvben. A jegyzőkönyv elbírálása utána a Magyar Posta Zrt-től levélben kap értesítést a kárrendezés módjáról. Sérüléssel kapcsolatos kérdés vagy probléma esetén hívjanak a +36-20-420-95-97-es telefonszámon.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.15. A megrendelések feldolgozása a rendelés beérkezését követő munkanapon történik. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-5 munkanap. 

Amennyiben a megrendelt termék nem áll rendelkezésére, úgy az a termék adatlapján fel van tüntetve a várható szállítási határidővel együtt.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg, úgy mielőbb jelezze azt Szolgáltató felé az alábbi elérhetőségeken: 

e-mail: info@kertiamfora.hu

Telefonszáma: +3620/420-9597


Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat-minta útján.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul 12 napon belül visszatéríti a termék vételárát Fogyasztó részére.  A szállítási díj nem kerül visszatérítésre.

Garancia, jótállás

1.18. Szolgáltató a forgalmazott termékeket hibátlan állapotban juttatja el a Vásárlóhoz, így a termék átvételét követően az esetleges helytelen használatból eredő hibákra, sérülésekre Szolgáltató nem vállal garanciális kötelezettséget. 

Panaszkezelés

1.19. Kérdéseivel, esetleges panaszával az alábbi elérhetőségeken tud hozzánk fordulni:

Kertiamfóra/Ocskay-Tulkán Ágnes

2340 Kiskunlacháza, Tündér u. 3. 

e-mail:  info@kertiamfora.hu

Telefonszáma: +3620/420-9597

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Fővárosi Bíróság illetékességét. 

Kelt.: 2020. február 22.